PREMI EN L’OLIMPÍADA DE LLATÍ

L’IES Les Foies compta amb un premi en l’OLIMPÍADA DE LLATÍ  2023.
Adrian Martínez Fortuño, alumne de 2n de Batxillerat, ha resultat premiat en esta convocatòria, en una competició en què van participar 36 centres de secundària.L’alumnat de batxillerat  competeix per resoldre les proves.
La cerimònia de lliurament de premis de totes les Olimpíades que organitza la UV es va realitzar en l’Aula Magna de la Facultat de Medicina i Odontologia i va estar dirigida per la rectora de la UV, Mª Vicenta Mestre Escrivà, la qual va destacar l’esforç  de l’alumnat i del professorat que fa possible estes competecions pel saber.PREMI EN L'OLIMPÍADA DE LLATÍ 1
Els premiats reben una beca de matrícula gratuïta per al 1r curs de Grau en la UV.
Enhorabona a Adrian Martínez i a Anna Requena, professora de llatí de l’IES Les Foies, per l’èxit!