Projectes

Hort escolar

La iniciativa de creació d’un hort escolar a l’IES LES FOIES de Benigànim es va iniciar en el curs escolar 2016-2017 des del departament de Tecnologia.

L’objectiu inicial era introduir, en un grup d’alumnes de 4t de Reforç, estratègies innovadores dins del procés d’ensenyament-aprenentatge. Pretenia implementar estratègies d’aprendre a aprendre, que l’alumnat es convertirà en agent, en gestor del seu propi aprenentatge.

Projectes 1

Agenda escolar 21. Centre sostenible

L’objectiu que preten ésa conseguir un necessari equilibri entre la conservació del medi ambient, dels recursos naturals i el model socioeconòmic. És un programa d’educació ambiental dirigit als escolars que busca la sostenibilitat i mostra a l’alumnat les conseqüències derivades d’un consum excessiu dels recursos. Per aconseguir-ho, es duen a terme activitats en què ells mateixos avaluen les condicions ambientals en què es troba el seu centre i proposen mesures de millora

Concurs Up!Steam

La Universitat Politècnica de València i la Reial Acadèmia d'Enginyeria, enceten el projecte Up!Steam amb la finalitat d'emprar la ciència, la tecnologia i les arts per a buscar solucions a problemes socials

En esta primera edició, els organitzadors han rebut més de 50 prototips, entre els quals es troba el que ha presentat el nostre institut……Vos l’ensenyem…..

FCT Europa

El programa FCT Europa té com a finalitat, la realització, per part de l’alumnat de Formació Professional, del mòdul professional FCT en centres de treball ubicats en l’estranger.

CURS 2018-2019

Dues alumnes del 2n curs del Cicle Formatiu Grau Mitjà de Gestió Administrativa han realitzat el mòdul de FCT per mig d’este programa.
L’alumna Rocio Orts en la empresa Kirwan McKeown James Solicitors (despatx d’advocats) a Dublín i l’alumna Aida Moscardó en una empresa de Londres.
Ambdues han gaudit de l’experiència i han assolit coneixements d’anglès i de la gestió d’una empresa.

Projectes 2

Una empresa a l'aula (FP Bàsica)