Erasmus+

El programa Erasmus+ 2014-20 s'emmarca en l'estratègia Europa 2020, en l'estratègia Educació i Formació 2020 i en l'estratègia Rethinking Education i engloba totes les iniciatives d'educació, formació, joventut i esport.

K2

El nostre centre participa, com a centre col·laborador junt a Het Baarnsch Lyceum ( Holanda) , en un Programa ERASMUS KA229 elaborat i coordinat per l’Ensemble Scolaire Saint Adrien, a Villeneuve d’Asq (França). Es tracta d’un projecte d’intercanvi de bones practiques educatives que porta per títol “COMMENT DÉPASSER NOS DIVERSITÉS POUR CONSOLIDER LA PAIX SUR LE TERRITOIRE EUROPÉEN”.

eTwinning

La plataforma eTwinning ofereix grans oportunitats per a que els alumnes aprenguen d’una forma diferent. El treball col.laboratiu, les TIC i les noves metodologies son fonamentals per al futur dels nostres estudiants. Des del departament de Cicles Formatius seguim treballant per a dur endavant nous projects d’aquest tipus

K1

The ensemble programs in Green Valley, both instrumental and choral offer numerous performance opportunities to all students despite their level of expertise.