ESCAPE ROOM I VISITA A XÀTIVA

Un total de 41 alumnes de l’optativa d’Iniciativa a l’Activitat Emprenedora i Empresarial (IAEE), van anar a Xàtiva a realitzar diverses activitats al llarg de tot el matí. ESCAPE ROOM I VISITA A XÀTIVA 1

L’alumnat va ser dividit en 3 grups, i cada grup va començar amb una activitat diferent. El primer grup, acompanyat per la nostra companya Emilia Sanchis, va començar amb la realització d’un escape room al Connecting Clues. Un escape room és un joc de lògica que té com a objectiu eixir d’una sala resolvent proves en equip. Aquesta instal·lació disposa de dos sales d’escape amb dos jocs diferents: Missió a Àfrica i Bronx.  El nostre alumnat es va posar en la pell d’uns metges segrestats en una missió humanitària a Àfrica i d’uns agents de policia de Nova York combatent contra la corrupció i la delinqüència, durant 60 minuts.

Els altres dos grups, acompanyats pel nostre company Òscar Moltó i Aida Aparici, van començar el matí amb una visita al jardí de l’Albereda i van aprofitar per esmorzar, ja que, una vegada el primer grup acabava el joc, els tocava realitzar-lo a aquests.

ESCAPE ROOM I VISITA A XÀTIVA 2

Quan la primera activitat de l’escape estava realitzada, els grups feien la visita al centre històric de Xàtiva, passant així pels jutjats, la Seu, el mirador del Castell, l’església de Sant Josep i la font dels 25 dolls.

L’objectiu principal d’aquesta activitat va ser recaptar idees que necessitarem per a la realització del projecte d’un escape room propi, que farem a la matèria d’Iniciativa a l’Activitat Emprenedora i Empresarial. I a més a més, conèixer el centre històric de Xàtiva.

ESCAPE ROOM I VISITA A XÀTIVA 3El professorat i l’alumnat van quedar molt satisfets amb l’activitat i molt agraïts per l’atenció rebuda. Ens vam divertir moltíssim amb la realització del escape room, aguditzant el nostre enginy, millorant la comunicació entre els companys i potenciant l’autoconfiança.