CORONADEURE

Resulta xocant el títol , veritat ? Mai haguerem imaginat que aquest curs l’acabarem aquell divendres 13 de Març , quan es declaraba el confinament al nostre país . Pensavem que tornariem a les classes , a la vida diària … però no va ser així … des d’eixe moment ens varem trobar en una nova manera de viure molt diferent a la que teniem … és a partir d’aquest moment quant surt aquesta paraula : CORONADEURE .
Degut al confinament , la nostra tasca de docent va fer un gir de 360º , calia cambiar les classes presencials per les classes virtuals , i així ho van fer !
Els alumnes de 1r de l’ESO i 2n de l’ ESO “ capitanejats “ per la seua mestra de Música ( Sònia ) vam fer vàries activitats : fer un instrument i un dossier explicatiu del seu procés , grabacions de diferents partitures del nostre llibre amb la flauta i un treball on cada alumne parlava del seu cantant o grup favorit .
Així vos deixe alguns dels treballs realitzats pels meus alumnes .
Voldria donar-vos les gràcies a tots : alumnes , pares, pares , germans/es , iaios/es … per la vostra col.laboració ?? heu estat magnífics ?
TREBALLS