TROBADA D’ESCOLES EN VALENCIÀ

El dissabte 28 de març es celebrarà a Benigànim la Trobada d’Escoles en Valencià.

Video: Arrels de vida, llavors de futur

El grup d’amics d’Empar s’ha trobat una caixa menuda i està plena de fotografies de l’any 1995. El 8 d’abril d’aquell any, Benigànim va acollir la Trobada d’Escoles en Valencià… Quins records més bonics! Han passat vint-i-cinc anys i torna la Trobada, un cabdell de llana roja és el fil que connecta els centres educatius de la Vila de Benigànim… Andrés el llança ben lluny i Aroa el recull a l’escola del Parc que té el seu pati ple de xiquetes i xiquets que hi juguen, i de sobte, Ferran dona un xut ben fort a un baló, és el símbol de l’energia. La pilota s’enlaira fins arribar a l’altra l’escola on Eric la recull. Ara, el pati està ple de globus que s’envolen, són els somnis que han de viatjar ben alt. Jessica enfila el seu lluny, tant que arriba a l’escola de Mireia, que vol compartir amb la resta de companyes i companys els somnis més bonics. Vega, Iris, Vilte i Eloy bufen fort per fer bombolles, simbolitzant els desitjos, els quals arribaran fins a la classe dels més menudets, on Álvaro i la resta juguen amb elles. Tot un goig rebre el 28 de maç la 33a Trobada d’Escoles en Valencià. Benigànim ha preparat una gran festa per acollir la gent de tot el poble i de tota la comarca. Àngels Montolio i Àlvar han composat la cançó 25 anys després! i Antonio Esteve Zinsser ha realitzat els arranjaments. Pablo Almiñana Bas junt l’alumnat d’ESO faran una gran batucada al poble i composaran la música per als Sambori. El logotip de la Trobada és disseny de Vega Gallego. Hi haurà tallers i moltes sorpreses. Música Transmets energia de BUHOS Imatge i so 2019-20 de l’IES les Foies, Benigànim (València)

Carta a les famílies