LLIURAMENT DE PREMIS SAMBORI 2021

L’auditori Paco Salvador de Benigànim va acollir dissabte dia 29 de maig el lliurament dels Premis Sambori 2021 que convoca cada any la Fundació Sambori. Es van congregar estudiants i familiars de tots els pobles de la Comarca de la Vall d’Albaida per rebre els premis de Narrativa, en el quals participen més de 6000 alumnes de 44 centres educatius. L’acte va comptar amb la presència  de l’alcaldessa de Benigànim, Sra. Amparo Canals, la Regidora d’Educació  Sra. Mª Carmen Alabort, El President de la Mancomunitat de Municipis de la Vall d’Albaida,  Sr. Vicent Gomar, del President de la Coordinadora d’Escoles en Valencià , Sr. Josep Andrés i dels representants de la comunitat educativa. Aquesta edició es va dedicat a tot els que formen part d’esta comunitat: professorat, conserges, administratius, personal de neteja, cafeteria, carteres… i a tots aquells que de manera indirecta també han ajudat a afrontar esta situació complexa de pandèmia que vivim. A tots ells gràcies.

Aquesta edició va ser molt emotiva perquè entre tots s’ha aconseguit que la cultura tinga el seu espai enmig de les dificultats. L’alumnat de L’IES Les Foies va aconseguir 4 premis. Des d’ací fem arribar la nostra felicitació tant a l’alumnat com al professorat que ha esperonat i ajudat els joves  a participar.

LLIURAMENT DE PREMIS SAMBORI 2021 1LLIURAMENT DE PREMIS SAMBORI 2021 2LLIURAMENT DE PREMIS SAMBORI 2021 3

En la categoria 1r Cicle de Secundària: Lidia Cuquerella Camarena  amb la narració “Crec que la meua millor amiga és la meua pitjor enemiga” i Vera Gallego Sanchis  amb el relat  “El final està prop”.  En 2n Cicle de Secundària va resultar premiat Carles Calatayud Sanchis  pel treball “L’excursió més llarga del món”. Finalment en Batxillerat un guardó va ser per a Joan Cuquerella Marchirant. Per la narració “Origen” .

El CEIP Beata Agnés de Benigànim va aconseguir a més d’un premi en 3r de Primària, un guardó Sambori de País  amb el Premi Col·lectiu de 5 anys .

LLIURAMENT DE PREMIS SAMBORI 2021 4

Enhorabona!