L’IES Les Foies: exemple de bona pràctica educativa. ERASMUS K229

L'IES Les Foies: exemple de bona pràctica educativa. ERASMUS K229 1

L’IES Les Foies ha participat en la Jornada de difusió de la nova convocatòria Erasmus+ 2020 que es va  celebrar a València el  10 desembre de 2019

El Servei d’Idiomes i Programes Europeus de la Direcció General de Política Lingüística i Gestió del Multilingüisme va convidar el centre a presentar l’execució del  projecte  ERASMUS KA229 com una mostra d’experiència de bones pràctiques educatives. La Jornada estava presidida pel  director de la Unitat d’Educació Escolar i d’Adults del SEPIE, Andrés Ajo Lázaro.

L’objectiu era mostrar la nostra  experiència per animar els  altres centres a preparar inciatives que incidisquen en la internacionalització dels centres. Lucia Folguerà, coordinadora del Projecte, Rosa Ribes, la directora del centre i dues alumnes, Marta  Cuquerella i Júlia Jiménez, que venien de participar en una mobilitat de llarga duració, en aquest cas 2 mesos en França, van explicar les motivacions del nostre institut per participar en aquest tipus de projectes, la seua trajectòria en programes europeus, la gestió  de l’execució i l’impacte tant en el centre com el context. L’experiència va tindre molt bona acollida per part del professorat participant.