Intercanvi amb Polònia

INTERCANVI AMB POLÒNIA: els alumnes del Zespól Plakówek Oswiatowych de Kamien visiten l’IES Les Foies de Benigànim

L’IES Les Foies té un projecte Erasmus+ KA101 anomenat “Opening Doors”. Una de les activitats de formació per al professorat incloses en aquest projecte va ser una visita d’estudi o job shadowing a un centre de Polònia anomenat Zespól Plakówek Oswiatowych de la localitat de Kamien situada a la regió de Malopolska, no massa lluny de Cracòvia.

Gràcies a un treball previ desenvolupat en la plataforma e-Twinning per les professores de l’IES Les Foies i a la visita job shadowing, hem establert una relació professional entre ambdós centres que aquest curs s’ha materialitzat en un intercanvi amb alumnes.

Ens han visitat dues professores: Joanna Mach, professora d’anglés i impulsora de l’intercanvi a Polònia, i Anna Grzybek que és l’orientadora del centre. deneme bonusu

Amb aquesta breu ressenya sobre l’intercanvi amb Polònia, volem donar les gràcies a la nostra Directora Rosa Ribes i al seu equip directiu, que sempre han recolzat aquesta iniciativa amb la intenció d’internacionalitzar l’IES Les Foies i poder oferir així, millor qualitat en l’educació i noves perspectives de futur per als nostres alumnes.

Els alumnes arribaren el dimarts 13 de març acompanyats per les dues professores Joanna i Anna i varen ser rebuts pels nostres alumnes de l’IES Les Foies i la nostra Directora, Rosa Ribes, amb un cartell que havien fet i on es podia llegir “Benvinguts” en polonès. Les professores responsables de l’intercanvi a l’IES Les Foies són Mónica García (anglés) i Soledad Vilar (geografia i història).

Aquesta setmana ha estat plena d’activitats on els alumnes han pogut conèixer la zona on vivim i les nostres costums. Cal dir també que han assistit a diverses classes cosa que els ha permés vore com és el nostre sistema educatiu i com treballem.

Els alumnes que participen en l’intercanvi tenen hui una visita a Xàtiva i un dinar de comiat a l’IES Les Foies ja que se’n van demà. Nosaltres els visitarem el proper mes de juny i esperem que açò siga el començament de moltes activitats conjuntes!