GRÀCIES FAMÍLIES !!!

Amb el confinament hem anat improvisant maneres de treballar diferents a les habituals  ; tant per a vosaltres com per a nosaltres,  ha sigut complicat,  perquè no teniem cap experiència de treballar així , però malgrat a tots els problemes que hem tingut el resultat final ha sigut un èxit i TOT GRÀCIES a les vostres FAMÍLIES ? : alumnes , mares , pares , iaios ,
germans , germanes … entre tots heu fet possible que l’educació siga cosa de TOTS .
Estem ja finalitzant aquest curs de manera poc habitual i jo voldria donar-vos les gràcies per tot el suport rebut en les tasques educatives que vos he demanat durant aquest confinament  i per això vos deixe ací un exemple més d’eixe recolzament familiar , per a que ho pugau gaudir tant com quant jo el vaig rebre .
El video correspon al segon treball del coronadeure , consistia en : grabar-se tocant la flauta unes partitures que habien treballat a classe i no les vaig poder avaluar . Clara ( la meua alumna ) acompanyada pel seu pare ( grandíssim pianista ) en van fer arrivar aquest bonic vídeo i en va agradar tant … que els vaig demanar permís per a poder compartir i  que servira com a HOMENATGE al treball fet per TOTES les FAMILIES ? durant aquest CONFINAMENT :
GRÀCIES FAMÍLIES ?

GRÀCIES FAMÍLIES !!! 1