CAMPIONS DE PILOTA A L’ESCOLA

El 30 de maig vam participar a la final autonòmica de raspall a Ontinyent, dins del programa de Pilota a l’Escola on han participat uns 150 centres i més de 300 equips per cada cicle.

De l’IES Les Foies  ha participant un total de 42 alumnes de tota l’ESO.

Els nostres alumnes  han aconseguit deixar al centre al capdavant del campionat, i des de ací volem donar l’enhorobona no sols als campions, sinó a tots els participants.

Equips 2n cicle.

Guanyadors

Aitana Moreno 3A, Rafa Sanfélix i Irene Micó 3B, Vicent Benavent i Lluis Guerrero 3D. Ajudats en la fase prèvia per Jordi Cuquerella 4B i Xavi Oltra 3B.  CAMPIONS DE PILOTA A L'ESCOLA 1

3a posició

Gabriela Dimitrov 3D, Marc Canet, Andreu Llopis i Elies Mahiques 3Diver i Paula Mateu 4A. CAMPIONS DE PILOTA A L'ESCOLA 2

4a posició,

Julia Canet, Vicent SEgarra i Nour El Harrak 4A, Jordi Bellver i Pablo Cerdà 4C.

Equip de 1r cicle Campió de la Fase de Consolació.

Sergi Tormo 1C, Josep Espí 1D, Iratxe Sanabre 2AB, Africa Millet 2B i Raúl López 2D.

El nostre esport, la nostra cultura, per molts anys més de pilota valenciana a les escoles.