8 de març : DIA DE LA DONA

L’IES Les Foies reivindica, una vegada més,  els drets de les dones en una societat desigual.

S’han realitzat al llarg de la setmana diverses activitats:8 de març : DIA DE LA DONA 1

Cada grup ha creat un mural a la porta de l’aula, en homenatge a les dones que han lluitat , que han aportat saber, ciència, cultura i que ens han de servir de referent.8 de març : DIA DE LA DONA 2

També s’ha realitzat un photocall , s’han distribuït cintes morades per a l’alumnat .

Al pati alumnat i professorat s’ha concentrat al pati per fer la lectura d’un manifest per recordar que encara hi ha moltes víctimes  de violència de gènere , que existeixen moltes discriminacions  laborals, econòmiques i culturals i que hem d’estar atents i lluitar per salvar les desigualtats, ara més que mai , en el context incert  en què vivim.

Enllaç al Vídeo8 de març : DIA DE LA DONA 3