1r PREMI SAMBORI DE NARRATIVA de 1r CICLE D’ESO a l’IES LES FOIES

Lorena Calatayud Sanchis, alumna de 2n d’ESO ha estat guardonada amb el 1r premi Sambori de narrativa amb un relat ple de sensibilitat i sabor a la terra, “Melmelada de taronja”. Sentim una gran emoció per aquest premi. Enhorabona a Lorena pel seu treball  i al professorat que l’ha ajudat en el camí tan difícil de la creació.

El dissabte, dia 27, la Fundació Sambori  va lliurar el premis  de la fase final del País Valencià en La Universitat Politècnica de València, en la sala Nexus.1r PREMI SAMBORI DE NARRATIVA de 1r CICLE D’ESO a l’IES LES FOIES 1

1r PREMI SAMBORI DE NARRATIVA de 1r CICLE D’ESO a l’IES LES FOIES 2

La presidenta de la Fundació, Laura Font Pérez, va celebrar que  en el 25é aniversari dels Premis Sambori, han participat 91.872 alumnes, 4.512 docents i 662 centres de les diferents comarques. Va destacar que ”Som un poble que celebra la vivesa de la seua llengua que sap que la lectura és el camí cap al progrés, el coneixement i la igualtat… Educar, escriure, parlar i pensar en valencià és important”.

El caràcter festiu i també protocol·lari de l’acte, guiat per Pepa Cases va fer que tant els menuts guardonats com els majors se sentiren acompanyats i reconeguts en la seua tasca creativa. Enhorabona a tots !