LA PROFESSORA LLANOS PART JORNET PREMI A LA TASCA DOCENT

La Universitat Politècnica de València ha reconegut la professora Llanos Part Jornet per la seua magnífica tasca docent.  La nostra companya ha estat premiada en la tercera edició de MAGISTRALS,  junt a 49 docents seleccionats  d’ESO, Batxillerat i Cicles Formatius més de la Comunitat Valenciana per la dedicació i per la tasca que realitzen als centres educatius.

LA PROFESSORA LLANOS PART JORNET PREMI A LA TASCA DOCENT 1

L’alumnat que cursa 1r curs en la UPV  decideix els professors i professores   que més els han ensenyat i dels quals  han aprés més. Per tant és un reconeixement que sorgeix del contacte directe amb el professorat a l’aula, de l’impacte que exerceix la figura de la professora, fet que augmenta el valor del reconeixement.

Llanos Part Jornet exerceix la seua tasca docent amb molta dedicació i entusiasme, aplica una metodologia que combina la classe magistral amb estratègies de treball cooperatiu i dinàmiques actives que posen l’alumnat en el centre del procés d’aprenentatge.LA PROFESSORA LLANOS PART JORNET PREMI A LA TASCA DOCENT 2

Ha introduït l’ús de les noves tecnologies en l’aula com una eina més en el procés educatiu de l’alumnat. A més, participa activament en la dinamització cultural i artística del centre amb el projecte de murals creatius i en la creació audiovisual, intervencions  que depassen l’àmbit artístic  ja que serveixen també per establir llaços i crear sentiment de comunitat.

Enhorabona per la distinció!LA PROFESSORA LLANOS PART JORNET PREMI A LA TASCA DOCENT 3