Departament de francés

TEATRE EN FRANCÉS

Com cada curs, els alumnes de Francés assisteixen a una representació teatral. La darrera fou el dia 4 de febrer de 2020 al Teatre Flumen de València per veure l’obra de teatre Le Médecin Malgré Lui, adaptació de l’obra teatral de Molière.

INTERCANVI FRANÇA-ESPANYA

El nostre centre IES LES FOIES ha estat organitzant cada any per als alumnes de 3r d’ESO un INTERCANVI LINGÜÍSTIC amb un centre francés: Collège Saint-Adrien de Villeneuve d’Ascq ( ciutat del nord de França pròxima a Lille). Malauradament en el curs 2019-2020, degut a la pandèmia de la COVID-19, no es va poder portar a terme, per la qual cosa lamentem la gran desil·lusió de tots ells i elles. D’altra banda, esperem poder seguir realitzant pròximament aquesta activitat que ja fa uns anys va començar. Fou el curs 2016-2017 quan per primera vegada els nostres alumnes van encetar aquesta activitat extraescolar organitzada pel Departament de Francés del nostre centre IES LES FOIES.