Publicat en febrero 12th, 2017 | per Soledad Vilar

Guanyadors concurs de postals de Nadal

Aquest any varem fer un concurs de postals de nadal per als alumnes del nostre centre. Les postals varen estar exposades a l’arbre des de la segona setmana de desembre.

Un jurat format per professors del centre i membres de l’AMPA a més d’un membre de l’equip directiu, va seleccionar tant les postals que enviarem als nostres centres socis europeus com les guanyadores del concurs d’aquest any.

Last december, our school organised an international Christmas Card competition among our students. The Christmas cards were shown at our Christmas tree.

A jury, composed by some teachers, members of the Parents’ Association and a member of the management of our school, selected the winners as well as the ones we sent to our european partners.

Aquest concurs forma part de les activitats que s’estan duent a terme dins del projecte Erasmus+ KA101 Opening doors. Així, es va fer una activitat en la plataforma eTwinning que va involucrar els nostres centres socis ISISS Galilei de Poppi, Itàlia i el Zespól Placówek  Oswiatowych w Kamieniu de Kamien, Polònia.  Com que era un projecte internacional, també es va afegir la Secondary School de Xanthi, Grècia.

El resultat va ser un intercanvi de postals en diverses llengües de la Unió Europea que varen estar exposades al hall del nostre centre junt amb l’arbre de nadal amb les postals dels nostres alumnes.

This Christmas Card Exchange is one of the actions included in our Erasmus+ KA101 Opening doors project. It was an eTwinning project too so it involved our Erasmus+ partners: ISISS Galilei, Poppi, Italy and Zespol Placowek Oswiatowych w Kamieniu, Kamien, Poland. But because it was an eTwinning activity, another secondary school from Xanthi in Greece, joined us.

As you can see in the picture below, the result was an exchange of Christmas handmade postcards written in different european languages. They were exhibited at our school hall.

Els guanyadors del concurs internacional de postals de l’IES Les Foies de Benigànim varen ser:

The winners of IES Les Foies Christmas postcard contest were:

Mayca Bella de 1r ESO A, Carla Cuquerella de 3r ESO B, Ángela Guerrero de 4t ESO B i David Vicent de 1r FP Bàsica. A més, també està a la foto la guanyadora del cartell contra la Violència de Gènere, Aitana Rodríguez de 1r ESO A.

El premi, cortesia de l’AMPA de l’IES Les Foies, era un val intercanviable per material escolar.

The award, cortesy of the Parents’ Association, was a school supplies voucher.