Publicat en septiembre 20th, 2016 | per Soledad Vilar

L’ IES Les Foies estrena curs amb un projecte Erasmus+ KA101

L’IES Les Foies de Benigànim entra a formar part dels 66 centres Erasmus+ de la Comunitat Valenciana.

El passat 6 de juny el projecte va rebre l’aprovació del SEPIE (Servei Espanyol per a la Internacionalització de l’Educació) amb una de les millors puntuacions de tot l’Estat.

El projecte “Obrint portes/Abriendo puertas/Opening doors/ Ouvrant les portes” tindrà una duració de dos cursos: 2016/17 i 2017/18. Té com a objectiu la formació del professorat per a reduir el percentatge de fracàs escolar a través de l’intercanvi d’experiències educatives en Europa i la modernització de la metodologia docent.

L’IES Les Foies treballarà conjuntament en aquest projecte amb altres centres educatius de Polònia i Itàlia que, amb característiques similars, han aconseguit reduir notablement la taxa d’abandonament escolar.

Aquest projecte serà una experiència enriquidora i motivadora per als alumnes que podran conèixer noves formes de treballar, compartir interessos i preocupacions amb estudiants europeus i, en definitiva, ampliar els seus horitzons introduint així, la dimensió europea al nostre centre.