Françés Aeroport

Publicat en Abril 18th, 2017 | per admin

INTERCANVI ESCOLAR FRANÇA – ESPANYA –2ª part

Aeroport

Finalitzada  la segona fase de l’intercanvi, en la qual hem visitat als nostres corresponents a Villeneuve d’Asq, hem viscut noves experiències i ens han mostrat diverses ciutats com París, Brujas, Lille, …

Paris  La republique

Als peus de la Tour Eiffel (París)

Place de la République (París)

Brujas

Ara és moment de finalitzar els nostre projecte “Nuestro instituto, nuestra región” fent balanç final de tot el viscut en les dues fases del primer intercanvi a França del nostre centre IES les Foies: els nostres alumnes han viscut uns dies d’immersió lingüística en francés amb resultats molts positius en diversos aspectes, com ara relacions personals, familiars, … De fet algú d’ells ja ha previst repetir el viatge al mes de juliol.

Comencem ja l’organització del segon intercanvi França-Espanya per al curs vinent 2018 – 2019 !!!

Lille

Aprenent